REKLAMACJA

W przypadku reklamacji otrzymany produkt należy odesłać na adres:

SIGNOR STORE

Warszawski Park Przemysłowy 

ul. Przecławska 5, budynek 2, lok. 18

03-879 Warszawa

wraz z wypełnionym formularzem reklamacji oraz dołączonym dowodem zakupu (paragonem fiskalnym).

• Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.
• Każdy reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam produkt, ale pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, Signor Store zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.
• Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.

Signor Store ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.

Proszę o zachowanie pocztowego/kurierskiego numeru do śledzenia paczki.

W razie dodatkowych pytań skontaktuj się z nami:
info@signorstore.pl lub 798-516-670.