REKLAMACJA
W przypadku reklamacji otrzymany produkt należy odesłać na adres:
SIGNOR STORE
Warszawski Park Przemysłowy
ul. Przecławska 5, budynek 2, lok. 18
03-879 Warszawa
wraz z wypełnionym formularzem reklamacji oraz dołączonym dowodem zakupu (paragonem fiskalnym).
• Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.
• Każdy reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam produkt, ale pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, Signor Store zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.
• Zwroty kosztów transakcji realizowane są taką samą formą płatności jak dokonane zamówienie.
Signor Store ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.
Awizowane przesyłki pocztowe nie będą odbierane z placówek pocztowych.
Zachęcamy do wyboru wysyłki kurierem, co zapewni szybszą i pewniejszą dostawę.
Prosimy o zachowanie numeru nadania (pocztowego lub kurierskiego) w celu śledzenia przesyłki.
W razie dodatkowych pytań skontaktuj się z nami:
[email protected] lub 571-453-984