» MOJE ZAMÓWIENIE 

 

1. Jaki jest status mojego zamówienia?

Po każdej zmianie statusu zamówienia (potwierdzenie zamówienia, realizację i przygotowanie do wysyłki) otrzymasz powiadomienie na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.
Numer listu przewozowego otrzymujesz automatycznie po zmianie statusu zamówienia na „zrealizowane” jednak aktywuje się on dopiero po odebraniu paczki przez kuriera.

 

2. Czy mogę dokonać zmian w swoim zamówieniu?

Wszystko zależy od tego na jakim etapie jest Twoje zamówienie. W tym celu skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 798-516-670 lub mailowo: info@signorstore.pl
*Nie ma możliwości zmiany tekstu grawerunku produktów personalizowanych, w sytuacji której personalizowane elementy zostały już zrealizowane.

 

 

» SPOSOBY PŁATNOŚCI I DOSTAWY

1. Jakie są dostępne metody płatności i czas dostawy?

 W naszym sklepie za swoje zamówienie możesz zapłacić: Przelewy24 (przelew online, karta płatnicza, BLIK), przelewem tradycyjnym, PayPo – kup teraz, zapłać za 30 dni lub przy odbiorze.  Informacje o usłudze PayPo sprawdzisz tutaj: https://signorstore.pl/paypo/. Wszystkie zamówienia realizujemy przewoźnikiem Inpost, który dostarcza paczki do rąk własnych bądź paczkomatu. Zamówienia wysyłane są w 1-2 dni robocze licząc od momentu opłacenia zamówienia a w przypadku personalizowanych produktów czas przygotowania do wysyłki wynosi 1-3 dni robocze.

 

 

» ROZMIARY

1. Jak wybrać odpowiedni rozmiar?

Najprościej użyć do tego celu centymetra – owinąć go wokół nadgarstka a następnie odczytać wartość. Jeśli chcesz by bransoletka luźno leżała na ręku dodaj do zmierzonego obwodu +/- 1 cm.

Na karcie produktu jest rozmiarówka a także objaśnienie w jaki sposób zostały zmierzone wymiary produktu.

 

2. Co mogę zrobić jeśli rozmiar okaże się nieodpowiedni?

Każdy Klient może skorzystać z procedury zwrotu lub wymianu produktu. Więcej o zwrocie przeczytasz tutaj: a o wymianie tutaj: https://signorstore.pl/formularz-wymiany/

 

 

» ZWROT REKLAMACJA WYMIANA

1. Co zrobić aby zwrócić produkty?

Aby skorzystać z prawa do zwrotu, proszę odeślij w ciągu 14 dni przesyłkę, do paczki dołącz formularz zwrotu a także paragon fiskalny. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od momentu, w którym zwracane artykuły trafią do naszego magazynu. Dokładna procedura zwrotu znajduje się tutaj: https://signorstore.pl/formularz-zwrotu/

 

2. Co zrobić aby wymienić produkt?

Odeślij do nas produkt wraz z formularzem wymiany. Dokładna procedura wraz z formularzem do pobrania oraz adresem znajduje się tutaj: https://signorstore.pl/formularz-wymiany/

 

3. Ile czasu mam na zwrot?

Zwrotu należy dokonać w terminie 14 dni licząc od daty odebrania przesyłki. Aby zachować termin, wystarczy odesłać artykuły w ciągu 14 dni, ponieważ bierzemy pod uwagę datę nadania przez Ciebie przesyłki.

 

4. Czy moja paczka ze zwrotem/wymianą/reklamacją już dotarła?

Biuro Obsługi Klienta nie wysyła informacji o otrzymaniu paczki z wymianą/zwrotem/reklamacją. Aby dowiedzieć się czy paczka dotarła, sprawdź numer nadania i skontaktuj się z przewoźnikiem, u którego wysyłałaś/eś przesyłkę. Gdy zwrot będzie już rozliczony otrzymasz powiadomienie na swój adres e-mail przypisany do zamówienia.

 

5. Kiedy otrzymam pieniądze za zwrócone produkty?

Zwrotu środków dokonujemy w ciągu 14 dni na numer konta, z którego dokonano wpłaty do zamówienia.

 

6. Jak złożyć reklamacje?

Aby skorzystać z prawa do reklamacji proszę odeślij do nas reklamowane produkty wraz z wypełnionym formularzem. Procedurę reklamacji krok po kroku znajdziesz tutaj: https://signorstore.pl/formularz-reklamacji/

 

7. W jakim terminie są rozpatrywane reklamacje?

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. O rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy Cię w oddzielnym mailu.